Amichien Bonding er den rigtige form for hundetræning - hunde skal have en hundelytter !


BILLIG HUND - super billig pris

En billig hund er ikke dyr, men en hund er et dyr. Gav det mening? Det synes jeg heller ikke. Jeg har altid ønsket mig en lille boxer, og så var det jeg tænkte på, om jeg ikke kunne finde en rigtig billig hund et sted på internettet. Og jeg fandt faktisk svaret.

Billig hund - det lyder faktisk lidt dumt. Du ved sikkert godt, hvor jeg vil hen af. Ville det være værre, hvis det var et billigt menneske? Tja, hvem ved. Men tilbage til min hunde historie. Jeg var jo på udkig efter en bedste ven, og nettet var også min ven på det tidspunkt, for jeg fandt mig søreme en dejlig billig hund til ingen penge.

Den er så sød - det kan jeg godt love dig. Jeg har desværre ikke taget billeder af den, for mit kamera er netop gået i stykker, men på et tidspunkt vil jeg tage hundredvis af flotte fotos af den der billig hund.

Jeg har forresten valgt et rigtig sjovt navn til alle mine små dyr. Kan du gætte hvad min lille boxer hedder? Det kan du sikkert ikke, men her kommer svaret min kære ven.

Jeg valgte at kalde min hund for billig hund. Hvad siger du til det? Vi ses på internet.

Ingen kommentarer: